2014. március 29., szombat

Masnis fehér póló nyárra MINDEN 1FT - Jelenlegi ára: 1 Ft


GARDRÓB ÜRÍTÉS
Masnis póló nyárra, keveset használt darab M
További aukcióimat megtalálod itt, nézz szét bátran
 
http: //www. vatera. hu/user/account/list_announced. php
Nagyon sok márkás ruhám van, melyeket meguntam, vagy nem jók rám, kipakoltam a szekrényt, érdemes benézned! Előforduló márkák, Bershka, ZARA, Mango, Reserved, Promod, H&M és még sok világmárka. Saját ruhák, boltban vásároltam mind, csak én hordtam őket.
 Háztartásunk állat- és dohányfüst mentes! Kérésre mérek is, ha szükséges, azonban sokáig dolgozom minden nap, késő este fogok tudni csak válaszolni!
LICITET NEM TÖRLÖK
KÉREM CSAK AZ LICITÁLJON, AKI 5 MUNKANAPON BELÜL RENDEZI A VÉTELÁRAT
A postaköltség csak saccolt, mérleg hiányában, utalás előtt pontosítsuk! Utánvéttel nem postázok, csakis előre utalást követően.
Személyes átvételi lehetőség Miskolcon kizárólag a lakcímemen vagy a munkahelyemen!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2014-04-06 20:00
. Masnis fehér póló nyárra MINDEN 1FT - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése